Wat zijn de verzendkosten?  

U betaalt geen verzendkosten wanneer het totaal van uw bestelling € 95 bedraagt. Wanneer u minder besteld dan € 95, zullen de verzendkosten voor aflevering bij u thuis € 9,00 zijn en voor aflevering op een afhaalpunt € 9,00.

Hoe lang duurt het verzenden?  

Wij doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Wanneer u op werkdagen voor 11:00u uw bestelling plaatst ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag in huis. Voor sommige producten is de levertijd langer. Heeft u uw wijn snel nodig en wilt u zeker weten dat u uw bestelling op tijd in huis heeft? Neem dan gerust even contact met ons op.

Is verzending naar een ander land mogelijk?  

Ja, neem contact met ons op om te informeren naar de specifieke verzendkosten.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?  

U krijgt bij uw verzendbevestiging een trackingcode. Met deze code kunt u op de hoogte blijven van de transportstatus van uw bestelling. Ook kunt u in uw account onder tabblad ‘Mijn bestellingen’ de status van uw opdracht volgen.

Hoe worden mijn producten voor de verzending verpakt?  

Hoogwaardige producten verdienen een hoogwaardige verpakking. Eck en Maurick hecht er veel waarde aan dat alle bestellingen veilig en onbeschadigd aankomen. Eck en Maurick heeft veel verschillende kartonformaten op voorraad, die allemaal geschikt zijn voor het verzenden van wijnflessen.

Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben?  

Na de eerste poging krijgt u een mail waarin aangegeven staat wanneer de bezorger opnieuw komt. 

Wordt mijn pakket bij de buren afgeleverd?  

Dat kan niet, omdat een identiteitscontrole verplicht is voor de aflevering van alcoholhoudende producten.

Wat doe ik wanneer mijn bestelling kapot/beschadigd wordt bezorgd?  

Indien mogelijk, vragen we u een kapot pakket te weigeren bij bezorging. Het wordt dan kosteloos aan ons teruggestuurd en u ontvangt nieuwe wijnen. Heeft u het toch geaccepteerd? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Wat moet ik doen als ik wil retourneren?

U kunt uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren. Wanneer u wijnen wilt retourneren, dient u ons hiervan binnen 14 dagen na ontvangst van de producten op de hoogte te stellen. Dit kan bijvoorbeeld via een mail naar [email protected], met vermelding van uw naam en het bestelnummer. Daarna heeft u 14 dagen de tijd het pakket terug te sturen. U dient de wijnen in originele staat en ongeopend terug te sturen. U dient hierbij ook de dozen te gebruiken waarin u de wijn van ons geleverd heeft gekregen. Het aankoopbedrag van de geretourneerde wijnen wordt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de koop, teruggestort op uw bankrekening. U kunt uitsluitend ongeopende flessen retourneren. U kunt de wijnen beoordelen, zoals dat redelijkerwijs ook mogelijk is in een winkel. Het aankoopbedrag van geopende flessen kunnen wij om die reden niet crediteren.
Als u producten wilt retourneren, neem dan contact op met [email protected]. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt. Voor de retournering van de producten kunt u kiezen uit twee mogelijkheden:

  1. U kunt de artikelen kosteloos retourneren op de locatie van onze opslag. Onze opslag wordt verzorgd door de CJ Hendriks Group, en bevindt zich op Latexweg 10 in Amsterdam. Deze locatie is geopend op werkdagen tussen 09.00 en 12.00 en tussen 13.00 en 16.00 uur. Indien u kiest voor zelf retourneren op dit adres, meld dit dan bij ons. Dan zorgen wij dat de locatie op de hoogte is van uw komst.
  2. U draagt zelf de kosten voor de retourzending.

Retouradres:
C.J. Hendriks BV
t.a.v. Eck en Maurick
Latexweg 10
1047 BJ AMSTERDAM